Tuesday, August 30, 2011

Eyh, Da Raye Da ??


salam semua..dan salam sayang buat sorang reader baru blog meow tu *ehem2* hehehe..dan yang paling penting ! SALAM AIDILFITRI !!! eyhhhhh da raye ?? *sambil cubit pipi* ...ishhh da raye ??? betol ??? aduyaiiiiiiii yeay da raye ar ! haha

hari ni 1st syawal kan...da abes bulan puase..cepatnye ! alhamdulillah gak meow berjaye puase penuh tahun nie..tade nak ganti puase lagi macam tahun lepas..walopon tahun ni demam lagi awal2 puase ritu tapi ta seteruk tahun lepas..*okayy raje demam ar katekan..hehe*

hari ni semangat nak bangun pagi2..hehe..sebab ape ? sebab takot terlepas sembahyang raye macam tahun lepas..hehe..tahun ni plak tema baju family meow warne purple..suke suke.. kecuali abang meow tu, tu ar tempah lambat lagi..pakai ar baju tahun lepas warne coklat..haha

tapi macam sedeyh je sebab ta sempat nak balas mesej kawan2 yang wish selamat hari raye nie..kedai pon yang hadoooo nak bukak..7e jangan cakap ar asek cakap "abes abes abes" eloooo takan sentiase abes topap tu"..huhuhu


sabor2..kan raye nie..hehe..naseb baek la ade yang sudi call meow..thx "B"ola"..hehehe

*ermm raye tahun nie tade caller before solat raye =(



4 komen pembaca awesome:

arif mohamad said...

Selamat Hari Rayer.....
dik, topup kat 7e dah ade...
wakakakakaakak... =P

niazis said...

selamat hari raya jgk :)

IMANSHAH said...

jalan beraya sini

HARITH ISKANDAR said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin dan Salam Kemerdekaan