Monday, July 11, 2011

R&D Sudah Siap !

salam sume..hye2 halo2..hihihii amboi hepi sungguh meow hari nie..yeay yeay !! akhernyer Penyelidikan dan Pembangunan kumpulan meow da siap..alhamdulillah ! suke suke !

kajian yang dijalankan selama hampir setahun ni menemui kejayaan (wahhhh grand tak ayat meow? haha)..kumpulan meow amek tajuk Budaya Membaca Dalam Kalangan Murid Sekolah Menengah...secara jujur meow cakap tajuk ni agak mudah dengan proses penyelidikan yang amat memudahkan ahli kumpulan meow..hihihi

jadi, meow nak ucapkan terime kasih kepade cikgu Jun merangkap mama angkat kepade meow , pavithra n naf..huiiiiiiiii tapi rase sedih pulakkk..lepas nie tade sebut2 lagi pasal R&D..huwaa !!

korang hengat da siap tu macam tu saje ke ?? no no no no !!!! harus buat presentation..satu lagiiiiiiiiii hal..hari rabu ni kolukium kitowang..takot gak sebab takot menggeletar..hahah ! oke doakan meow berjaya dengan presentation rabu nie !!

# ta kesah ar meow menang atau tidak, meow syukur sebab sume da selesai...dan ! meow pasti rindukan saat2 kitowang berhempas pulas menyiapkan R&D ni (tambah2 selame seminggu due nie) haha..


yeayy !!




*agak2 kumpulan meow atau kumpulan ed atau kumpulan laen yg menang ? haha

7 komen pembaca awesome:

Te-Yan said...

Tahniah di atas usaha tungkus lumus itu..selamat ber"present" lah ye Rabu nie...
Jangan fikirkan kemenangan tetapi fikirkan apa yg kumpulan anda telah dapatkan selama setahun. Bukan senang nak jalankan Kajian Penyelidikan...

I wish u all da best..
Lepas nie boleh lah kita men badminton....hehehehe

Te-Yan said...

haaaaa lupo plak.jgn lupa sinopsis yg saya nak utk majalah sekolah tu eaaaaa.......

Naquira said...

HAHA.betul jugak kau cakap tu.aku pun tak kisah sangt menang ke tak..(sebenarnya kisah)hikhik.tpi yg penting,dah lepas tekanan kerja kat rNd ni.haha.

Meow Aizawa said...

Te-yan - thx ea..syukur satu kerje da siap..

Meow Aizawa said...

Nikon - haha ko amek la, kumpulan ko kn plihan utk mnang sbb thun lpas kmpulan ko yg mnang...kih3..

alif ismail said...

suke keje dah siap ye...

Meow Aizawa said...

alif - alhamdulillah syukur da siap..laporan n presentation da setell.haha