Saturday, July 9, 2011

Aku Dan Abg Polis..

salam readers ! ayooo lembab pulak tenet hari nie..konfem la kowang taw kan kenape ??? well..opppsss* hehe.. oke kalo bace title agak2 geli jugak sebenarnye..haa ! ni bukan cerite pasal 18sx ke ape ke ! bersih punye ! opsss* (sekali lagi) hahaha !    


oke2 meow nak kasi taw sikit kat anda anda anda sume dengan ape yang meow kene tadi..hehe..yang penting meow ta kene tangkap oke !! opsss* (sekali lagi) haha..nope nope nope..pagi tadi meow kuar sekejap ke nilai dengan akak meow yang jutawan tu..yang penting naek moto ajee...macam bese ar kan harus ade roadblock...esh2 rajen abg2 polis kite kan..bagus2..dan macam bese dengan muke anak2 macam meow ni konfem ar kene tahan tepi jalan..berlaku ar sesi suai kenal antara meow ngn abg polis tu (cehhhhh) nak taw ? jum !

abg polis : dari mane?
meow : bbst (sambil akak meow turun daripada moto)
abg polis : tengok ic n lesen 
akak meow : org tunggu depan tu (sambil meow kasi ic n lesen)
abg polis trafik : sticker P depan mane ?
meow : ni ha kat depan ni (haloooo nak torchlight?)
abg polis : tak kene saman, pemeriksaan je,,paham kan ?
meow : owh oke..paham..
abg polis : paham kan ? (senyum sambil jeling ic n jeling meow)
meow : pahaammm (motif tanye 2 kali ??)
abg polis : sekolah lagi ?
meow : a'ah, form 6..
abg polis : ooo tingkatan enam ea ?
meow : a'ah tingkatan enam (okeyyy budayakan bahasa  Melayu)
abg polis : (sebuk menulis kat kertas KUNING sambil abg bangla berlepik-lepik sebelah meow) tu sape tu ?
meow : kakak saye
abg polis : yeke, pehal tu ? macam marah je..kenape ? ta suke polis ea ?
meow : ntah die, nanti saye tanye (soalan kawwww...)
abg polis : betul kakak ?
meow : yer, nak tengok ic ke ?
abg polis : boleh jugak..
meow : yanggggg !! (panggil akak meow kat hujung tu)
abg polis : eyh tape2
meow : (pulakkkkkk)
abg polis : oke dah (pulangkan ic n lesen meow)
meow : oke terime kaseh..

# sian abg2 bangla byk kene balik jalan kaki sebab moto kene tahan..haha

itu ar antaranya..haha panjang jugak kan ?? hihihi..yang paling best soklan2 die amat mengujakan..haha.. so kepade polis2 nie, wat la roadblock selalu mcm nie..baru ar kurangkan rempit, jenayah ragut, pemandu tiada lesen, warga asing, rompak, bunuh, simbah asid n sebagainya...kan kan kan ?? baru lah bersih Malaysia nie...n 4 sure Malaysia akan aman daripada segala jenayah...



*agak2 esok ade roadblock ta ? nak gi KL esok nie..hehehe

7 komen pembaca awesome:

Te-Yan said...

hahahaha terbantut cik abang polis bila mendengar Acu memanggil kakak tersayang dengan panggilan "Yaaaanggg".....ngeeeee....

kui..kui..kui...

Meow Aizawa said...

hahaha betol2..terus ta kadi..kui3

♥ cik_fiqah ♥ said...

hahha.... kantoi aq xsuke polis.. nasib polis tu comel ckt jerrrrrrrrrrrrr dr kam0o.. lalalala

Meow Aizawa said...

blah !

Naquira said...

ni polis ni nk ngorat ko zam?HAHA

Meow Aizawa said...

naquira - haha kantoiii..opssss* haha

♕ Mr.IX ♂ said...

haha...(ni je mampu komen...)