Sunday, July 17, 2011

Malam Nisfu Syaaban Bersama Imam Muda Hassan

alhamdulillah..hehe..salam semua..ada sehat ka ??? harap2 sehat la hendaknye..oke malam nie sabtu malam nisfu syaaban..hari ke 15 dalam bulan syaaban yang banyak kebaikan..so bawak2 beramal la ea pada malam nisfu syaaban..pade sape2 yang baru tahu, inshaAllah kalo umor panjang tahun depan cuba k..

so,meow nak kongsi cerita ape yang berlaku hari nie iaitu malam nisfu syaaban nie...wahhh (terasa insaf) hehe...haaa !! sempena menghayati malam nisfu syaaban nie, ajk surau taman meow nie da aturkan satu program yang amat mulia iaitu program bacaan yasin, solat hajat, dan ceramah motivasi yang dipimpin oleh juara imam muda musim kedua iaitu org kampong teman *imam muda Hassan*..waahhhh meriah doe...

bertuah sangat dapat jumpe im Hassan..bacaan die perghh !!! laen rasenye kalo live..kalo dengar kat tv sedap je, tapi kalo dengar live mantap doe !..meow ajak kawan2 yang laen tapi ramai yang de hal ta dapat dielakkan so yang berjaye jux raje sorang je temankan meow...lepas solat maghrib diimamkan im hassan, baca yasin pulak, then ceramah motivasi lepas tu solat hajat...huhuhu meriahhh...

mase nak mula ceramah tu sempat tanye sape yg nak exam UPSR, PMR, SPM dan STPM..sayangnye kawan2 meow yg laen ta dpt datang so wakil STPM jux meow ngn raje...bile tanye sape STPM, meow ngn raje ta angkat pon..hihihi *kijam sungguh*..

wahh ta sangka yang im Hassan penah sekolah kat sekolah agama kat tempat meow..eyh lupe plak kan dekat ayer tawar tu ngn kampung gajah..hehehheehehhe....makan pon sedap...merasa jugak ar masakan ala2 Pakistan *daging dalam nasi* haha..thumbs up sape yang masak !! lepas tu meow ngn raje melantak burger lak kat atas bukit sambil menikmati keindahan Putrajaya dan KLIA di atas bukit...

bole dikongklusikan, memang berpuas hati dengan program malam nisfu syaaban nie..berbaloi sangat pegi n rugi sape yang ta pegi..harap2 tahun depan akan ade lagi program2 macam nie, inshaAllah..lepas ni nak cilok2 gambar daripade fb surau nie,,hihi

oke ! meow sempat rakamkan sedikit untuk tatapan tapi sory ar kualiti amat ar rendah...kalo tanak saket ati, bek jangan tengok..hihi *pause kn melodi akak melly ngn amee kat bawah tu dulu k* layannnn

video

haha sian kowang saket ati tengok..hihi..cool *dapat pahala*

video

hihihihi sori ar kualiti rendah..kalo de 550D or 600D or D3100 kan best..kan abah ??? hahaha


*agak2 tahun depan ade ta juara imam muda musim ketiga datang surau nie ? inshaAllah..

0 komen pembaca awesome: