Wednesday, July 17, 2013

Lawatan ke Sekolah "BBST Kebanggaan Kami"

salam ramadhan semua. macam mana puasa ? hehe harap2 oke. banyak2kan lah amalan tu ye. bukan di bulan ni saje malah di bulan2 yang lain.

ok semalam meow dan rakan2 membuat lawatan ke sekolah. cewahhh lawatan ye. kami rapat dengan cikgu form6 kami. nak dikatakan setiap kali cuti kami akan setting time untuk kumpul ramai2 and pergi melawat cikgu2 kat sekolah.

bak kata jangan seperti kacang lupakan kulit, maka kami tidak akan sesekali melupakan kenangan dan tempat belajar kami sehingga berjaya masuk ke IPTA.  mana boleh lupa oh. tempat jatuh bangun kat sekolah tu.

semalam kami dalam 10 orang sebab yang lain ada hal rasenye. yang ada meow, nik, husain, raja, razy, tiqa, aten, rosa, anna, dan ecah. seperti biasa bila kami nak jumpa cikgu khir, mesti dia suruh masuk dalam kelas dan bagi talk kat student. hehe.. terasa macam motivator. bukan satu kelas tapi 2 kelas kena bagi talk. kering air liur. hehehe

oleh sebab cikgu khir ni cikgu bahasa Melayu meow, maka meow lah target utama dia suruh berucap dulu. adehhh cikgu cikgu. hehe.. tapi its okay. meow pun seronok berkongsi pengalaman dengan adik2 semua. hope dengan sistem baru diorang sekarang ni lagi menaikkan form6 di mata orang sekeliling.

meow rasa bertuah bergelar ex-form6. sangat2 bertuah. jasa form6 pada meow takan dilupakan. semalam sempat jumpa cikgu jun, cikgu illu, cikgu khir, cikgu rohani, cikgu wan, madam sharifah, cikgu azidah. tak sempat nak jumpa cikgu yang lain. takpe la ada rezeki nanti raya kita jumpa lagi. hehe

so, jangan sesekali lupa akan mereka yang pernah membantu kita selama ini. dengan itu, urusan kita semakin mudah. inshaa Allah. ^_^. nak tengok gambar ? jum  !


bekas KP beri talk. hehe


nik macam pendakwah bebas kat depan tu. haha


this is us. and meow the red one. hehehe


6 komen pembaca awesome:

NF said...

hmmm, rindu pulak nak pergi sekolah :')

Adilah Asari said...

rindu kenangan masa form 6..huhu

Azzam Fadzil said...

@Fatihah

hehe nanti ada kesempatan lawat2 la sekolah ye. hehe

Azzam Fadzil said...

@cik yaya

hehe.. terbaik kan..

Muhammad Fakhrurazy said...

Terbaik... Asl aq baru tahu entry nih... Hebat tatabahasa anda! Haha

Unknown said...

xder ker awek2 ting6 yg kirim salam kat meow?ehehe