Friday, February 15, 2013

Ini Satu Titik Permulaan

salam semua.. sehat belaka kan ? kalo perasan sekarang dah ada background music dalam blog meow kan ?   sebelum ni ada tapi dah crack so meow ganti yang baru..

so now we are going to talk about goals, aim, or something relates.. setiap orang ada harapan, tujuan, matlamat kan.. kalo takde tu hurmmmmm ntah la weh.. pegi la cari matlamat dulu.. ehehe.

jadinya, setiap daripada kita ada matlamat bila memulakan sesuatu perkara. contoh : kita kerja sebab nak dapatkan duit untuk keperluan kita sendiri.. dalam hidup ni even dalam satu hari, macam2 yang kita buat ada sebabnya. bezanya sama ada kita sedar atau tidak.. so simple right ??

bila dah masuk Uni, tak lain dan tak bukan matlamat kita nak berjaya, nak pasangan (ehhhh), or paling menjadi idaman dapat dekan setiap sem so PTPTN tayah bayar !! hahaha (bagi yg dapat PTPTN la).. so ape patut kita buat selain daripada belajar belajar dan belajar...

ape yang meow nak cakap, Alhamdulillah pencapaian pertama meow tidak mengecewakan walaupun meow boleh capai lebih baik lagi.. jangan ditanya kenapa, kerana keputusan sudah muktamad..  ^_^



taraaaaaaaaaaa.. no C !!!! yeahhh !!!

syukur atas keputusan ini yang padan dengan usaha meow.. untuk semester satu ni meow dapat 3.30.. I just want to share with you guys. meow akui usaha meow tak seberapa disebabkan leka dengan budaya di UiTM ni.. ape2 pon masih lagi boleh dibanggakan..

subjek "membunuh" macam linguistik dan Malay grammar dapat jugak meow tawan walaupun sekadar B+..
hehehehe

so, kepada rakan2 semua tu tahniah sebab memperoleh keputusan yang baik ok.. tak kira berapa sekali pon, anggap ini satu cabaran untuk kita berusaha lebih next semester !

ini satu titik permulaan bagi meow dan meow target dean list sem depan ! inshaAllah.. doakan meow ! anda yakin, meow yakin !!! yihaaaaa !!


10 komen pembaca awesome:

Unknown said...

wahhhh hebat meow..TAHNIAH TAHNIAH :)
sem dpn cube semua A plak yerrr

NF said...

tahniah !
semoga terus sukses. :)

Azzam Fadzil said...

@Harith Iskandar

hehe.. time kasih abg harith.. doakan sem depan meow sume A dan dapat dekan ! hehehe

Azzam Fadzil said...

@Fatihah

hehe t.kasih fatihah..
fatihah jgk moga sukses selalu ^_^

Anonymous said...

wahh tahniahhh . semoga teruskan usaha :)

Nick Nashram said...

ok dah tu bro..aku pun nyesal jugak masa final sem tak study hard..dapat ijazah second class je..hahah

Azzam Fadzil said...

@Nick Nashram

hehe.. t.kasih... second class tu kira best student jgk tu.. hehe

Unknown said...

tahniah meow,,,mcm xsabar je nak masuk study :)

Azzam Fadzil said...

@Leya Rusydia

hehe.. thx leya.. pastikan leya dpt yg lebih bagus drpd meow nanti oke ^_^

Aien said...

usaha tangga kejayaan..pernah menghadapi sume ni jgk dulu..Tp Alhamdulillah semuanya berbaloi jgk..Anyway Gud luck for your next exam..:-)

p/s:thanks coz follow my blog