Tuesday, January 8, 2013

Tinggal 2 paper lagi ...

salam semua...
sekarang ni semangat nak cuti semakin berkobar-kobar.. aduyai..
tinggal dua paper final je lagi.. ta sabar nak habes semester satu ni.. tapi risau betul dengan paper yang dah lepas tu..

1st paper meow kemahiran berfikir. walaupun soalannya senang, tapi masih lagi takut sama ada jawapan boleh diterima atau pun tak.. tapi, meow buat salah dalam memilih soalan.. adoi ! kenapa ar meow ambil soalan tu. padehal soalan lain ada.. ermm takpe la..

2nd paper meow tatabahasa Melayu. eermmm syukur juga sebab soalan yang meow spot masuk jugak.. tapi  kantoi juga soalan 5.. why ! risau amat ni.. hahaha

paper yang akan datang ialah penulisan akademik dan linguistik am.. penulisan akademik esok dan sampai skang macam blurrrrrrrrrrr.. aduyaiiiii

oke la.. wish me luck ! ^_^

2 komen pembaca awesome:

Harith Iskandar said...

wahhh hari ni last paper kan?amacam?blh jwb ker?

Meow Aizawa said...

@Harith Iskandar

yep dah abes da.. alhamdulillah semua oke.. hehe