Thursday, August 9, 2012

benda senang tapi kenapa pening ?

salam bloggers sekalian.. adehhh tak lama lagi dah nak bulan Syawal.. bertambah semangat ar mak kiah  menjahit langsir warna 7 pelangi beliau untuk ditayang pada hari raya tahun ini.. haha.. meow pon semangat nak raya dah.. cuma takde ape2 nak ditayangkan saje.. ahaha

oke oke kawan2... lepas raya ni nak masuk U plak.. adeh kena uruskan hal macam2.. start keperluan la, segala borang la, duit la ape la.. meow dah sampai rasa "lantak la, nanti2 aku buat" hahaha


bukan apa, hal2 kena urus ni senang je..mudah je.. cuma BANYAK je halnya... lantok le.. hehehe
so meow buat slow & steady ! yeahhh !!!
   
huwaa !!! tension !!!!




1 lagi hal, ramai sangat la yang BIMBANG meow masuk UITM Shah Alam ni apehal.. adehh tang tang ni la nak tunjuk sayang yerk.. ape la yang ade kat shah alam tu sampai kemaen risau risauan neyhhhh.. lantok le meow nak jadi ape kat U tu nanti.. ahahaha *btw thx la sebab amek berat ^_^

paling bengang masa isi ptptn online tadi ! salah pulak tarikh spm ! kene beli no pin baru lagi !!! huwaaa !!
tamo pening2 ye adik2.. tamo tamo tamo.. hahaha.. naseb baek la lagu encik Maher Zain menenangkan meow setiap hari.. hahaha

sebenarnya tade la pening sangat, saje buat kecoh nak tulis kat blog ! hahahaha



12 komen pembaca awesome:

man yusoef said...

diorg risau tu sebab sayangkan meow, berat hati nak lepaskan....hehehehe

Meow Aizawa said...

@man yusoef

hehe..sayang ke ? haha..family meow oke je.. maksud meow orang2 laen tu.. hihihihihi

anamizu kaito said...

ececece deme tu riso sbb... err sbb.. err sbb nti Meow x ingt kat deme kot.. hehe






slm ramadhan,
cik ana

Razil Tahir said...

meow masuk uitm shah alam ker?
Jom la lepak same...
Hohohohohoho

btw, aku Razil...
nice to meet cha.. hahah XD
(terus..)

Meow Aizawa said...

@anamizu kaito

hehe..takpe meow takan lupekan kawan2 meow.. hehe

salam ramadhan jugak.hehe

Meow Aizawa said...

hehe ye uitm shah alam..ishaAllah boleh saje.. hehe

oke nice to know u too razil..
meow is meow.. hehe

Meow Aizawa said...

hehe ye uitm shah alam..ishaAllah boleh saje.. hehe

oke nice to know u too razil..
meow is meow.. hehe

amir aizat said...

congrats !

Hans said...

dapat masuk uitm shah alam?
cool
belajar elok2
best owh uitm shah alam :-)

Meow Aizawa said...

@amir aizat

hehe thx amir 1

Meow Aizawa said...

@Hans

hehe yer uitm shah alam..
inshaAllah meow blaja elok2..
hihi

trica putri said...

^_^