Friday, September 12, 2014

Babak Kelima Bermula

Salam semua. Sekarang dah masuk semester baru. Semester yang kelima! Hahahahaha tua! Minggu pertama ni sangat malas nak masuk kelas, Hari kedua mula kuliah, meow terlibat untuk Program Destini Siswa untuk pelajar baru APB.

Semua ok. Budak-budak pun bagus dan mendengar kata. Hahahahaha. Seronok jadi fasi ni. Teringat masa meow jadi pelajar baru dulu. Adoiii kenangan-kenangan. Best ohhhh !

Setiap kumpulan perlu buat drama radio berdasarkan kisah-kisah rakyat yang dipilih. Kumpulan meow pilih kisah mahsuri. Kumpulan lain ada yang buat kisah cinderela, batu belah batu bertangkup, si tanggang dan ada lagi la yang lain. Haha

Memandangkan dalam kumpulan meow ada seorang saje lelaki, so dia kena la jadi mahsuri tu, Lawak memang lawak. hahahaha.


Kumpulan pertaman ni meow tak pasti buat cerita apa, Meow masuk je diorang dah selesai. Hahaha


A few of them ^_^


Minggu ni meow masuk satu class je. Yang lain tak masuk. Meow ponteng sebab tak daftar course lagi. Ni la akibatnya kalau kena denda sebab tak pulang buku kat PTAR, Hahahahaha

Minggu ketiga nanti SAF2014 dah mula. APB boleh! hahaha



3 komen pembaca awesome:

risma aprillia said...

ceritanya seru meow,,:)

! Arjunakirana ! said...

wah... selamat ke alam baru... semoga cekal dan tabah wokey... wootwoot2

Harith Iskandar said...

hehe xdpt bayangkan lelaki tu jadi mahsuri ;p