Wednesday, April 4, 2012

ada apa dengan April ?

salam semua.. sehat ke ? harus semua sehat kan.. oke da lame tak mengarut dalam blog nie..hehe

bile ar meow nak rajin layan blog ni balik kan.. tunggu ar kalo free kan.. meow kan BUSY... hahaha
oke2 kali ni meow tertanya tanya ade ape dengan bulan april ni ea ?

ntah la.. ta boleh nak jangka kan.. now baru 4 april.. banyak lagi hari dalam bulan april ni..



tapi yang jelas, 18 april ni classmate Pra-U meow buat reunion di Sunway lagoon !!! yeayyyy !!!
rase ta sabar ar ! ye ar meow ta pernah pergi lagi.. so nak batak batak sikit..hihi..
yang penting, nak menghabeskan mase di sana dan menikmati bayaran masuk tu.. mahal lak tu.. so kalo maen sekejap je kan tak berbaloi.. haha

oke ye kawan2.. meow pon da termimpi mimpi sunway lagoon ni.. hihihi malu pulak..hahaha

chaw chaw dan chaw !!

*agak2 ade insurans nyawa tak Sunway Lagoon tu ? hihi

4 komen pembaca awesome:

SHAFIQ HASHIM said...

Sunway Lagoon Lm X Pe Sana..

http://shafiqhashim.blogspot.com/2012/04/wordless-wednesday-majlis-konvokesyen.html

aku HaniAsyira said...

selamat bergumbira ei..

Meow Aizawa said...

@SHAFIQ HASHIM

takpe nti pegi la.. meow ta penah pegi so nak merasa pegi..hahaha

Meow Aizawa said...

@aku HaniAsyira

hehe thx..
join la skali date tu..hahaha