Friday, April 8, 2011

Apabila Eby Ajak Bersembang..

haha ta sabar2 nak post story yg nie..hihi..al-kesahnyer bermula...hahaha kesah si Eby Damia nie..wahhh sedar tak sedar da 3 bulan mak meow jaga eby nie..tak dinafikan dulu mukenyer mcm baby lelaki..skang dah nampak keperempuanannyer..cewahhh !! haha...bile da makin besar badannyer, mulotnyer mule la mcm peluru nak bercakap aje..malangnyer tade sape yg paham (nada kesal) haha pe kes ? haha..eby ni plak kalo ajak bersembang mmg la cumil (razy cumil lagi) haha..yela baby kn sumenyer cumil..kalo tak cumil terime jep la tu kan anak anda..hahahahaha...

bile meow da bohsan sgt, ade mase meow jaga eby (babysitter oke! ) haha..sempat la meow rakamkan saat2 eby ni membuka mulotnyer..wahhhh ! nak tgk ? jum jum !

*sebelum tu meow na kasitaw pd ibu2 mengandung ataupon warga emas, perak or gangsa yg agak2 nyawa dah lemah kalo terkejut baek pegi tido skang n jauhkan jantung anda drpd rakaman nie..mane la taw taleyh terime hakikat yg suare meow ni yg mjadi igauan..haha*

video

haha sweet bukan ? jgn lak korang igt ade entiti yg buat suare acah2 mcm tu...bese la meow kn baru nak belajar jage budak (part time tolong mak) hahahahaha janji income bahagi due..haha jahat betul..hihi..oke la kpd sape2 yg ta puas ati nak tgk eby ni byk kali sile lah jgn malu2..tpi jgn terngiang2 plak suare meow tu..suare eby tape la..haha..


*agak2 mcm tu ke nak acah baby ? hahahaha hantam taram jep ! 

0 komen pembaca awesome: