Thursday, February 17, 2011

I'm Sorry o*en

salam..
sebelom meow na mencoret kt blog nie, meow mintak izin due benda..satu utk tuka pggilan utk post kali nie..meow na pkai aku la plak kn.. kedue sebab meow na tulis something yg akan bt reader2 laen menyampah tahap vavi bile bace..urmm..thx sume..

memang salah aku..okayy..aku ta sgka dgn ape yg aku post kt fb hri tu boleh jadi isu dan sampai aku kene marah giler2 ngn someone nie..aku taw die tade blog so boleh la aku coret2 kt blog nie..malas ar aku na tulis kt blog then saje na bagi die baca kononnyer na mintak belas kasihan drpd die..1st of all..aku takan mention name die at all..sory..n pade anda anda anda dan anda yg bace, ptanyaan secara terbuka mahupun peribadi pasal hal ni aku takan layan..cukuplah aku menulis ni utk nyatakan situasinyer sahaja.aku say sory awal2 sbb nti tanak ade request...bile cite pasal kt fb ni msti sume na taw kn..okayy begini kesahnyer..

beberapa hari yg lalu, aku de bt status kt fb "suda bernikah..wee~~"..sape yg taw tu tawu la ea..then semalam sorg hamba Allah ni yg pernah bahagia dgn aku dulu msj hp aku..die ckap aku da kawen ke ? aku mula la pike lame da ta gurau2 ngn die..so aku dgn ayat seriusnyer mengaku la..cakap dgn ayat ta bersalahnyer "yer, sory ta gtaw." aku tataw la reaksi sebenar die time bace msj aku tu...terkejut smpai melompat agknyer..die tnyer mcm2 sebab mcm ta caye jer..aku pon balas dgn ayat yg serius..kononnyer aku kawen sebab kene tangkap basah la so wat msjlis sekecil2nyer (konon)..mcm2 la die tnyer smpai die tnyer "mane wife?"..ak dgn sengih2 jawab "ntah, ade kt bilik laen kowt" (kononnyer suami isteri ta bhgia la)..die pon aku rse percaye bulat2 bile tnyer mcm2 soklan aku jwab "malas na jawab"..ta sgka die na pcaye sgt mcm tu..agknyer die perasan ayat aku tu mcm ta suke na kawen smpai die ckp "ta baek, skang da ade tanggungjawab sbg suami"..ngeeee bile aku baca rase nak kuar ayer idung neyh ! taleyh bla  kn ? tpi la yg aku bace..urmm..tpi rase bsalah tu ade.ta smpai plak na terus tipu2 nie..aku mmg na gtaw pasal hal ni lpas ni balas msj aku tu....tggu pnyer tggu..ta balas2...penat aku tggu sampai tertido...subuhnyer bile aku bgn, aku terus antar msj kt die..tpi dlam msj tu mcm ta serius jer aku minta maaf..siap ade emoticon senyum2 lgi...msti kowang pon saket ati kan kalo kene mcm tu ? ermmmm....lepas tu aku pon siap2 na pegi skola..

abes skolah n aku sampai rumah dalam pukol 5 kowt sbb sempat borak2 ngn membe2 dulu..balik2 jer aku check hp ade msj die..die ckp "suka ati la,da percaya na wat mcm mne"...mula drpd situ aku da mule rase bsalah da tu..then ak mintak maaf sungguh2..die balas oke jer n tgh busy..so tade la aku teruskan msj tu td ngn die..mlm td plak balik jer aku dari kedai topap, die msj aku ckap "nite" then aku kasi 1 msj ngn 1 pkataan jer"......" (sori taleyh display)..then die blas dgn ayat yg agk2 bt aku diam seketika..so ta payah la aku na tulis pe yg die tulis..boleh kn ? lpastu baru la aku dgn gigih minta maaf tahap dewa dewi surga..die plak balas ngn ayat yg agk2 sgt mendukacitakan aku..kalo msj pertame tdi aku jus terdiam seketika bile bce msj tu, msj kedue aku terus tgamam n diam selame lamenyer smpai la aku tulis blog nie..(tgh tulis pon suare aku ta kuar ni) ti aku ckp dpn pc ni mak aku kate giler lak..aku pnyer tersentak lpas bce msj tu...aku tataw na balas ape lgi..aku ta sgka yg die boleh marah sampai mcm nie..sepanjang aku kenal die dri thun 2008 lagi, ni la kali pertame die lemparkan ayat2 mcm tu pd aku..sblom ni die sgt sgt sgt sgt sgt baek..tpi ta sgka pasal hal ni bole jdi seteruk ni..aku ta kate la die ta baek skang...tpi nmpk sgt aku da bt die tersangat marah ! rase bsalah sgt...yer aku mengaku mmg salah aku..arhhhhhh salah aku ! kenapa aku bodoh sgt kn ?..

yer mmg bodoh..eshhhh ! kalo bole aku putar balik waktu, aku ta bt mcam tu..tapi yela, terlajak perahu boleh undur, lerlajak kata terus je la..(betul ke ni ?) urmmm ta kesah ar kan..aku ta balas msj die then sampai la die kasi msj kt aku say sory sbb terkasar bhsa..bkn salah die..maafkan aku...maafkan aku sebab lukakan hati kaw..salah aku sbb maen2 bnda2 yg macam nie...okayy one of my worst day ! it sucks ! aku pon tataw na balas ke ta msj die ni...okay la kan..pengajaran bagi aku...agak2 ape yg patot aku buat..ermm okay la sume...tataw na bt ape lgi...lpas ni na minta maaf lgi..harap2 sume bjalan ngn baek..malas na gaduh2 nie..kn ?


im sorry o*en from bottom of my heart








kat sini aku na ucapkan thx a lot to someone yg sudi mendengar masalah aku sepanjang malam nie..pade die la tmpt aku mengadu segalanye..thx a lot..even hal ni dielah org ptame yg taw..aku rase lega sgt sebab ade org yg sudi dgr hal aku...thx..(pade yg berkenaan die akan tahu ini utk die).. igt hal kerete tu ea =)



*agak2 o*en maafkan ta ? =(

0 komen pembaca awesome: